.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

ابرو و همه چیز در باره ابرو


e

ابروها

ابروها یکی از اجزای مهم صورت هستند. مرتب کردن ابروها به صورت شکل میدهد و توجه کردن به انها ممکن است قیافه فرد را کاملا عوض کند.

کار اصلی ابروها مواظبت کردن از چشمها در مقابل رطوبت ناشی از  باران و عرق بدن هست که رطوبت با استفاده از قوس ابرو چشمها را دور زده و به پایین سرازیر میشود.ابروها  میتوانند حالت درونی افراد را هم بازگو کنند در واقع ما با ابروهایمان با دیگران حرف میزنیم و دیگران میتوانند بفهمند که ما عصبانی یا خوشحالیم body language .

e

در یک ابروی استاندارد باید  کنار خارجی دماغ با گوشه داخلی چشم و ابرو٫ کنار خارجی دماغ با گوشه خارجی چشم و ابرو در یک خط مستقیم قرار گیرد. همچنین برای کمان دادن به ابرو وسط قوس ابرو با سیاهی چشم در حالی که فرد مستقیم نگاه میکند در یک امتداد باید باشد.

برای مرتب کردن ابرو ها روشهای مختلفی وجود دارد. شما میتوانید با بند انداختن٫موچین یا وکس موهای اضافه دور ابروها را تمیز کنید. بعضی ها مخصوصا اروپاییها روی ابرو را دست نمیزنند فقط زیر انرا بر میدارند. در هر حالی وبا هر متدی که شما کار میکنید نباید بیش از اندازه ابروها را نازک کرد برای اینکه ممکن است دیگر رشد نکند و ابرو کمپشت و خالی بنظر برسد.

eبرای اینکه ابروهای قشنگی داشته باشید میتوانید از محصولاتی که در بازار فراوان یافت میشوند استفاده کنید.من در اینجا به چند تا از انها اشاره میکنم.

یکی از انها کشیدن مداد های ابرو ویا استفاده از سایه های ابروست. یکی از این مواد Brow Zings از محصولات Benefit میباشد.در مدت کوتاهی شما میتوانیدBrow Zings

با بروزینگ ابروی مورد دلخواه خود را بکشید

یکی دیگر از این مواد مداد لیفت دهنده ابروست. این مداد صورتی براق بوده که زیر ابرو استفاده میشود.این مداد هایبرو high brow نام دارد باز هم از محصولات بنفید میباشد.

High Brow

مواد بعدی که میخواهم برایتان توضیح دهم کیف مخصوص ابروی اناستازیا است. داشتن این کیف ابرو برای هر خانمی که داشتن ابروهای مرتب برایش خیلی مهم میباشد مخصوصا خانمهای ایرانی واجب میباشد. فرق ان با مواد دیگر در داشتن استنسل های ابروست. شما ابروی مورد دلخواهتان را از شکلهای موجود انتخاب کرده و روی ابروی خود به ارامی بچسبانید. سپس با مواد پودری در دسترس ابروی خود را می کشید. این شانس اینکه ابرو ها یک سایز در نیاید را به صفر میرساند.

e

اگر از رنگ قهوهای استفاده کنید ابروهای شما رنگ کرده هم بنظر خواهد امد که به چشم زیبایی چندانی میدهد.

علاوه بر موادی که باعث زیبایی ابروی موجود میشود بعضی از کمپانیهای ادعا میکند که استفاده از مواد انها باعث رشد دوباره ابروهای ریخته شده میشود. افراد به دلیلهای مختلف میتوانند ابروهای خودرا از دست بدهند. این دلایل میتوانند برداشتن بیش از اندازه ابروها ٫ شیمی درمانی برای بیماری سرطان٫ بالا رفتن سن و بیماری ریزش مو مثل کچلی های موضعی و غیره باشد.  دو موادی که کارشان ثابت شده هست Brow Bosst از کمپانه ابروی یک ملیون دلاری و کمپانی تالیکا Talika است.

Eyebrow Conditioning Treatment

Cliquez pour fermer

afterbeforeCliquez pour fermer

Add comment05/01/2009

رنگ کردن ابرو و مژهها با مواد شیمیایی

رنگ کردن ابرو و مژه یکی از سرویسهای محبوب سالنهای زیبایی میباشد. برای اینکه ابرو ها پرپشت و واضحتر و قشنگتر دیده بشوند خانمها دوست دارند تا انرا رنگ کنند. یکی دیگر از این علتها پوشاندن سفیدیها ست. دختران جوان در هنگام تابستان قبل از رفتن به تعطیلات کنار دریا مژه های خود را دوست دارند رنگ کنند. اینکار باعث میشود که در هنگان شنا احتیاجی به زدن ریمل نداشته باشند.

اولین مرحله رنگ کردن داشتن مواد مخصوص رنگ ابرو و مژه میباشد. این مواد دارای اکسیدان ۳ و گاهی ۱.۷بوده و مخصوص استفاده روی مناطق ظریف مانند چشم ساخته شده اند. شما نمیتوانید از هر مواد دیگری استفاده کنید. موادی که من استفاده میکنم برای افراد متخصص ساخته شده اند و در بازار ازاد فروش نمیروند. انها را باید با کارت مخصوص ارایشگری که نشان دهنده اموزش حرفه ای شماست خریداری کرد.

مرحله دوم برای رنگ کردن مژه و ابرو ها تست حساسیت پوستی میباشد.تست حساسیت پوستی برای محافظت از افراد حساس و صدمه نزدن به دیگران و شغل خود حتما باید انجام دهید. کمی از رنگ را مخلوط کرده و پشت گوش مشتری یا داخل بازو بهاندازه نصف ناخن کوچک با برس بزند بعد از ۱۰ دقیقه اظافه رنگ را با پنبه تمیز کنید و از مشتری بخواهید تا ۲۴ ساعت حمام نکرده و انرا نشورد. اگر فرد شروع به خارش کرد و محل موجود قرمز شد او به رنگ حساسیت دارد. شما این تست را برای هرگونه رنگی که روی پوست مشتری میگزارید باید انجام دهید. از وی بخواهید در هر صورت به شما زنگ زده و اطلاع بدهند. بعد از ۲۴ ساعت فرد میتواند اگر حساسیت نداشته باشد سرویس رنگ ابرو داشته باشد . یادتان نرود که برای مشتری خود کارت مخصوص رنگ را بدهید تا امضا کرده و تاریخ بزند. ان را برای مواقع ضروری نگهدارید.

مواد مورد نیاز

  • رنگ مخصوص ابرو
  • برس رنگ
  • بید یا ظرف شیشه ای کوچک رنگClick here for more information on Strictly Professional Eyelash Tinting Dish - Glass
  • اکسیدان مخصوص ابرو و مژه
  • پنبه
  • وازلین
  • گوش پاککن
  • کرم تمیز کننده ارایش
  • کاسه پلاستیکی با اب ولرم

رنگ کردن ابرو

  • سعی کنید مشتری را روی تخت مناسبی بخوابانید وروی او را بپوشانید تا سردش نشود. رنگ در جای سرد مدت بیشتری طول میکشد تا عمل کند.
  • با کرم پاک کننده ارایش ابروها را تمیز کنید
  • با گوش پاککن دورادور ابرو و محلی که نمیخواهید رنگ کنید را با وازلین بپوشانید.
  • رنگ انتخابی را به اندازه ۱ سانتیمتر داخل بید شیشه ای بریزید.
  • ۳ قطره اکسیدان روی ان بچکانید.
  • مواد را با برس خوب مخلوط کنید و از قسمت کلفت ابرو خیلی سریع و با دقت تمام بزنید. طوریکه همه ابرو ها با رنگ پوشانده شود.
  • هیچوقت مشتری را تنها نگزارید. این رنگ خیلی سریع میگیرد. معمولا برای رنگهای تیره و مشکی یک دقیقه کافیست. با پنبه مرطوب ابرو ها را تمیز کنید تا جاییکه دیگر پنبه رنگ نگیرد.
  • ایینه را به مشتری بدهید تا ببینید ایا راضی هست یا نه. بیشتر از ۳ دقیقهرنگ را نگه ندارید برای اینکه شما براحتی میتوانید دوباره ابرو را تیره بکنید ولی روشن کردن رنگ تیره بسیار سخت میباشد.
  • ممکن است برای ابروهای سفید شذه مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشید. سعی کنید برای این افراد از رنگ تیره مشکی پرکلاغی استفاده نکنید قشنگ دیده نمیشود. رنگهای سیاه پرکلاغی بیشتر مورد محبوب افراد بولوند در روی مژهها است.
  • یادتان نرود اگر فردی تا ۶ ماه ابروی خودرا دوباره رنگ نکند باید تست حساسیت پوستی بدهد برای اینکه بدن هر ۶ ماه عوض میشود.
  • این رنگ ۶ تا ۸ هفته دوام دارد. باید مشتری از مواد پاککننده ارایشی غیر روغنی مانند لوسیون های صورت برای تمیز کردن ارایش خود استفاده کند تا عمر رنگ زیادتر شود.

Strictly Professional Eyelash Tint Developer 50mlStrictly Professional Eyelash Tinting Kit

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد