.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

آموزش-پاکسازی-صورت-ارایش-صورت

آموزش-پاکسازی-صورت-ارایش-صورت

برای پیلینگ صورت شما ۲ نوع مواد در بازار میتوانید پیدا بکنید. این مواد با نام تجاریskin peel  and  exfoliator نامیده میشوند . اگر چه ما ایرانی ها به تمام عمل پاکسازی پوست پیلینگ میگوییم در عمل این فقط یک مرحله از پاکسازی پوست میباشد.

فرق بین دو مواد در طرز استفاده انها میباشد. مواد پیلینگ معمولا مواد صافت تر و مناسب صورتهای معمولی یا خشک میباشد. یک لایه نازک از این مواد را روی پوست بمالید و بگزارید تا کمی بماند و خشک شود (۲٫۳ دقیقه) بعد با انگشت حلقه که فشار کمتر دارد مثل چرک بدن از روی پوست مالیده و تمییز کنید.

مواد اکسفولیت exfoliate این مواد دارای دانه های ریز هستند که کمک میکنند تا یک لایه از پوستهای مرده را از روی پوست تمیز کنید. این مواد بیشتر شبیه ژل مانند هستند با کمی اب قاطی کنید و ارام با حرکات دایره وار ارام روی پوست صورت بمالید و با اسپانج  تر اظافه ها را تمیز کنید و با تونر عملیات خودرا تمام کنید.

فراموش نکنید که استیمر یا دستگاه بخور خورد را در حین کار پیلینگ روشن کنید. و هیچوقت دور چشم را پیلینگ نکنید برای اینکه خیلی ظریف و حساس است.

بخور صورت steaming

بخور صورت یکی از مراحل مهم پاکسازی پوست است. با بخور دادن شما منافذ پوست را باز میکنید و کمک میکنید تا راحتتر پوست تمیز شود. در زیر دو دستگاه بخور اورده شده است یکی روی میزی بوده و دیگری با پایه خودش می ایستد.

Portable SteamerSteamer

دستگاه بخور دارای یک محفظه ابی میباشد که نیاز است شما انرا با اب مقطر که معمولا برای این دستگاه جداگانه فروخته میشود تا قسمت ماکزیمم ان پر کنید.البته شما میتوانید از اب معمولی هم برای ان استفاده کنید فقط عمر دستگاه شما کوتاه خواهد شد. دستگاه بخور را روشن کرده و بگزارید تا شروع به بخار کردن کند. دست خود را جلوی ان بگیرید و مطمعن شوید که  خراب نیست و اب گرم تف نمیکند. سر مشتری را کمی با تخت بالا دهید و روی چشمها با پنبه نم بپوشانید. لوله بخار باید ۴۰ سانت از صورت فاصله داشته باشد. با مشتری چک کنید که بخار را احساس میکنند و زیاد برای انها ناراحت کننده نیست.

فراموش نکنید که مشتری را به هیچ عنوان ترک نکنید. تایمر را روی ۱۰ دقیقهبگزارید. وقتی از بخار کردن ایستاد ان را از روی صورت کنار کشیده و دستمال کاغذی را دور انگشتان اشاره خود پیچانده و در حالی که پوست را زیر ذره بین مخصوص کارمان نگاه میکنید انگشت خودرا دو طرف سیاه دانه های پوست گذاشته و با ملایمت و ارامی فشار دهید و کمک کنید تا منافذ پوست تمیز شود. بهترین کار این است که از یک فرد ماهر روش این کار را یاد بگیرید و حضوری این کار را انجام دهید. کار سختی نیست فقط احتیاج به تمرین دارد.در انتها با تونر منافذ باز شده را ببندید.


نظرات 2 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ http://omid.dia.ir

سلام
1 میخوای سایتت تو 3 سوت آمارش بترکونه؟
2 میخوای سایتت تو گوگل خوب سرچ بشه؟؟
3 میخوای سایتت جهانی بشه؟؟؟
4 میخوای سایتت تو سایت های دیگه نشون داده بشه بی دردسر؟؟؟؟
5 میخوای سایتت 1 شبه راه 100 ساله بره؟؟؟؟؟

کافیه باکس اسپید بزاری تا به خواستهات برسی...

ببین یادت نره اول باکس بزار بعد لینک در خواست کن :X

کد باکس برای کاربران بالگفا و میهن بلاگ :
<center><SCRIPT language=javascript src="http://p30netman.persiangig.com/xox.js"></SCRIPT>

سارا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام آموزش اینگونه کلاسها در کجاست و هزینه ان چقدر می شود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد