.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

سوال و جواب دوستان ارایش و زیبایی

سلام دوستداران مد و زیبایی گیشا من هم عضو جدی سایت گیشا ایرانی شدم اسم  بهاره هست از این به بعد من سوالات دختر خانومها و خانومهای خوب ایرانی رو خواهم داد .

اگه متوجه شد باشید چند روز پیش اقای قنبری مدیریت سایت گیشا ایرانی از وب ایران و گیشا ایرانی خداحافظی کردند که من به شخصه جا خوردم و ناراحت شدم نمیدونم چرا یه هو این تصمیم رو گرفتند حالا پشت پرده چه ماجرایی هست یا از سیاستهای دولت هست که افراد باهوش و با استعداد یهویی میرند نمیدونم اینجا رو میتونید بخونین بخش خدا حافظی اقای قنبری مدیریت محترم و جوان و پر طرفدار گیشا ایرانی    برای مشاهده کلیک کنید

امیدوارم یه تجدید نظری بکنند به خاطر دوستان و طرفدارهای خودشون وسایت گیشا ایرانی همین وبلاگ مد وزیبایی گیشا ایرانی تنها سایت ایرانی هست که به صورت تخصصی با همکاری دوستان خانوم و دختر که تحصیلات ارایشی مد و فشن دارند میشه من نیز افتخار میکنم که به این گروه پیوستم با اقای قنبری که هفته پیش در ارتباط بودم پیشنهاد اینکه یک تالار گفتمان بسازند که همه مردم و خانومها عضو شوند وبه اموزش و تبادل نظر و مشکلات به پردازند اما ب این خبر یزره به مشکل برخوردیم اینشالا که برگردند چون اینترنت موزیک و تئاتر ایران به چنین ادمی احتیاج داره

خوب من یه راهنمایی میخوام. من میخوام موهام رو مشکی پر کلاغی کنم و روش هم چند تا هایلایت شرابی تیره در بیارم. با توجه به اینکه پوستم تیره هست فکر میکنی خوب میشه این رنگ؟؟
و اینکه باید برای هایلایت های قرمز دکلره قرمز کنم؟؟ فکر کنم اول باید با فویل دکلره ها رو در بیارم و تا اونا رنگ باز میکنن مابقی موهام رو مشکی کنم. درست میگم؟؟
و دست آخر اینکه با توجه به مضرات رنگ مشکی به نسبت سایر رنگها بهم توصیه میکنی که این کار رو انجام بدم یا خیر.
جواب
متاسفانه شما نگفتید آیا شما در حال حاضر روی موهاتون رنگ دارید یا نه؟ چون تاریخچه مو خیلی مهم هست. مهم این نیست که الان چه رنگی هستند مهم این هست که چه رنگی داشتند. چون اگر شما دکلره کنید ممکن است با مشکل برخورد کنید. در ثانی رنگ شرابی که شما انتخاب میکنید هم درجه تیرگی و روشنی دارد که باز در نحوه عمل تاثیر میگزارد.

۱- اگر شما اصلا رنگ روی موهاتون ندارید و ویرجین هستند و رنگ شرابی شما از پایه ۶ بالاتر نیست. شما نیازی به دکلره کردن موهاتون ندارید. رنگ شرابی را همانطور که گفتید به تکه های انتخابی زده و بقیه مو را مشکی کنید.

۲- اگر شما رنگ روی موهاتون دارید میتوانید آنرا دکلره کنید ولی سعی کنید به درجه نارنجی برسد. برای اینکه اگر بیشتر از اندازه روشن شود. اولا به مو صدمه میزنید و دوما رنگ شرابی شما خیلی زود شسته شده و از بین میرود.

۳- رنگ مشکی مضراتی نسبت به رنگهای دیگر ندارد. ولی اگر شما جزو کسایی هستید که از یک رنگ خیلی زود خسته میشوید و میخواهید دم به دقیقه آنرا عوض کنید مناسب شما نیست. برای اینکه خیلی رنگ قویست و عوض کردن آن سخت است. در این موارد من از رنگهایsemi permanent که رنگهای دایمی نیستند استفاده میکنم. این باعث میشود که رنگ بعد از ۱۶ بار شسته شدن تا اندازه ای از بین برود و اگر رنگ دیگری خواستید بتوانید عوض کنید. و یا برعکس اگر دوست داشتید این بار دایمی استفاده بکنید. رنگهای پایه قرمز هم مثل رنگ مشکی سخت از بین میروند . برای همین من پیشنهاد میکنم از رنگ های غیر دایمی استفاده کنید و یا از هیر اکستنشن که به رنگ های مورد دلخواه شما در مارکت پیدا میشوند استفاده کنید اگر که قرار نیست شما رنگ مشکی و رنگ قرمز را به مدت یک سال داشته باشید که این مستلزم هر ۴ تا ۶ هفته رنگ کردن است که همیشه ریشه های شما رنگ داشته باشند و مرتب دیده شوند.
۴- کاری که میخواهید انجام دهید احتیاج به یک آرایشگر حرفه ای دارد که من پیشنهاد میکنم به کار آرایشگرهای محلتون دقت کنید و حتی از کسایی که به طور مرتب از جایی استفاده میکنند تحقیق کنید.  موفق باشید . اگر خواستید عکستون را بفرستید تا ما در وب از آن استفاده کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد