.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

.:: بهترین گالری عکس های روز ::.

چگونه مژه های خود را به صورت طبیعی بلند کنیم.

چگونه مژه های خود را به صورت طبیعی بلند کنیم.

چگونه مژه های خود را به صورت طبیعی بلند کنیم.

ماسکارا (ریمل) باعث میشود که مژه های شما به صورت طبیعی بلند و پر  و سیاهتر دیده بشوند. شما میتوانید ماسکارا ها را در رنگهای سیاه٫ قهوه ای٫ سیاه مایل به خاکستری٫ آبی و در رنگهای فانتزی دیگری در بازار پیدا بکنید.بیشتر افراد رنگ سیاه را ترجیح یدهند برای اینکه طبیعیتر بوده و به همه نوع چشمی میاید. اگر موهای شما خیلی بلوند هست رنگ قهوه ای جلوه بهتری به آن خواهد داد.

دو نوع ماسکارا وجود دارد. یکی واتر پروف است دیگری معمولی. واتر پروف ماسکارایی است که به آسانی پاک نمیشود. مناسب عروس هایی است که میخواهند گریه بکنند یا افرادی که شنا میکنند و به هر نحوی قرار است در معرض آب قرار بگیرند. این از پخش شدن آرایش جلوگیری میکند. و همان طور که از اسمش پیداست واتر پروف هست. ماسکارای معمولی اسان تر پاک میشود. مناسب استفاده روزانه است. واتر پروف مناسب استفاده روزانه نمیباشد برای اینکه پوروزهای مژه را پر میکند.

ماسکارا عمر مفیدش چهار ماه است. یعنی از موقعی که آنرا باز کردید و برای اولین بار استفاده کردید چهار ماه آنرا میتوانید نگه دارید. برای اینکه هر دفعه برس آنرا بیرون میآورید با اکسیژن هوا مخلوط میشود و مواد داخل کیفیت خود را از دست میدهد. و از طرف دیگر هر دفه که با مژه های شما برخورد میکند کمی از گردو خاک و کثیفیهای نشسته شده روی مژه را با خودش گرفته و در داخل تیوب نگه داری میکنید. با این کار شما محیط مناسبی برای رویش باکتری بوجود میاورید.

یادتان نرود که برای استفاده از ماسکارا یک جا بایستید. اگر در حال حرکت این کار را بکنید ممکن است به چشمتان اسیب بزنید.

استفاده از فر مژه  اولین قدم بلند کردن طبیعی مژه هاست !…

eyelash curler

قبل از استفاده از مواد آرایشی بهتر است تا مژه ها را با فر مژه حالت بدهید مخصوصا اگر مژه های شما صاف هستند.

برای اینکار فر مژه را که مثل قیچی است باز کنید و ردیف مژه های بالایی خود را بین دو لبه آن قرار بدهید.و فر مژه را به آرامی ببندید. و ۱۰ تا ۲۰ ثانیه آنرا نگه بدارید

خیلی محکم لبه های فر مژه را فشار ندهید. این کار باعث نا همواری در یکدست فر شدن مژه ها میکند. مژه های پایینی را فر نزنی. قبل از کنار کشیدن فر مژه لبه ها را کاملا باز کنید. در حین کار با فر مژه کاملا با آرامی و دقت کار کنید چون میتوانید مژه های خود را از دست بدهید اگر که بخواهید سریع انجام بدهید ممکن است کنترل فر مژه را از دست بدهید.

با فر زدن مژه های خود بلا فاصله متوجه زیبایی و بزرگ شدن چشمهای خود خواهید شد.

چطوری ماسکارا را به طور یکدست بزنیم .

mascara wand

بعضی مواقع وکس داخل ماسکارا متبلور میشود و این کار باعث میشود که ماسکارا در یک جا غلوه ای دیده شود. برای جلوگیری از آن از یک برس نازک و کوتاه دیگراستفاده بکنید. با این کار شما میتوانید گوشه های چشم که سختر قابل دسترسی هستند را ماسکارا بزنید. برس را هر دفعه بعد از استفاده با دستمال کاغذی تمیز بکنید.

ممکن است بخواهید دو بار ماسکارا را استفاده بکنید. بگزارید ردیف اول خشک بشود قبل از انکه ردیف دوم را بزنید.میتوانید مژه های پایینی را هم ماسکارا بزنید. گوشه داخلی مژه های بالایی را فراموش نکنید.

Cosmetic Mascara

1.آیینه را کمی از موازی صورت بالا تر بگیرید. برس مژه را به صورت عمودی بگیرید.از پایین مژه ها به آرامی طبق شکل  مژه ها را با برس نوازش بکنید. ازگوشه داخلی چشم شروع تا گوشه خارجی چشم ادامه بدهید.همین کار را با مژه های پایینی انجام بدهید. بعد برس را با دستمال کاغذی تمیز کنید.با این کار اولا مژه ها را از هم جدا کرده اید و دوما اگر گردو خاکی روی آن جمع شده است را تمیز خواهید کرد.

2. برس ماسکارا را اول روی بالای مژه ها بزنید. بعد چانه خود را بالا دهید در حالیکه پائین نگاه میکنید. یا میتوانید دهن خود را هم باز کنید.از پایین مژه ها شروع بکنید و به آرامید در حالیکه برس را میچرخوانید مژه ها را ماسکارا بزنید. برس را موازی چشم نگه دارید و سعی کنید به آرامی پلک بزنید. با این کار مواد را به سرتاسر مژه ها خواهید زد بدون اینکه آنرا پخش کنید. به آرامی مژه ها را با برس نوازش بکنید. ازگوشه داخلی چشم شروع تا گوشه خارجی چشم ادامه بدهید.همین کار را با مژه های پایینی انجام بدهید.همیشه از داخل به طرف بیرون کار بکنید.

eyelash comb

3.  روی انتهای خارجی چشم و نوک مژه ها بیشتر کار کنید. این کار باعث بزرگ دیده شدن چشم و بلند دیده شدن مژه ها میشود.

4. کمی پایین نگاه بکنید و برس ماسکارا را از ریشه مژه تا نوک مژه بکشید. و با کج نگه داشتن برس این کار را دوباره تکرار کنید.

5.از برس دوم برای اینکه اضافه مواد را بگیرید استفاده بکنید.تا ماسکارا غلوه ای دیده نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد